8 dager til julaften. Vær smart, kjøp nå. Garantert levering før jul eller pengene tilbake!

Bli partner og ta del av fremtidens marked

Hva gir man egentlig til den som har alt? Stadig flere velger å kjøpe opplevelser fremfor materielle verdier når de skal gi bort en gave. Undersøkelser viser at gavekort og opplevelsesgaver er i sterk vekst og tar stadig flere markedsandeler i det norske gavemarkedet.


Våre kunder kommer til oss fordi de er på jakt etter en gave. Selv har de ikke behov for restaurantbesøk, spabehandlinger eller en tur på racerbanen. De skal kjøpe en gave, men de vet ikke hva. Når de kommer til vår nettbutikk finner de ut at de ønsker å gi bort en opplevelsesgave.

Youwish.no har vært markedsledende på opplevelsesgaver i Norge siden 2013. Med vårt sterke digitale nærvær og store ressurser markedsfører vi våre partneres produkter til gavemarkedet. Gjennom oss når våre partnere nye kundegrupper de ellers ikke når gjennom sin ordinære markedsføring.

Vil din opplevelse bli vår neste toppselger?

Vi er alltid interessert i å innlede samarbeid med nye, spennende partnere. Send oss en kort intoduksjon og fortell litt om din bedrift og hva dere tilbyr, så tar vi kontakt med deg!

Partnerskap

Et samarbeid med oss gir deg en sterk partner med god onlinekompetanse. Vi har ressursene til å markedsføre og selge dine opplevelser i et stadig voksende gavemarked. Dette kan generere mange nye kunder for din bedrift, kunder du kanskje ellers ikke ville nådd ut til.

Gavemarked

Vi bruker anslagsvis 30 milliarder på gaver i Norge. Dette omfatter julegaver, bursdagsgaver, mors- og farsdagsgaver for å nevne noe. Hver dag kjøper privatpersoner og bedrifter gaver. Som YouWish-partner tar du del av dette markedet du også.

Nye kunder

Den største utfordringen med å kjøpe gaver idag, er å finne ut hva man skal kjøpe. De fleste har det meste fra før. Vi i YouWish.no gjør det enkelt å gi bort et minne for livet. På YouWish.no veileder vi våre kunder og sparer dem for tid. Som YouWish-partner kan disse kundene finne deg også.