8 dager til julaften. Vær smart, kjøp nå. Garantert levering før jul eller pengene tilbake!

Vanlige spørsmål / FAQ

Her finner du svar på spørsmålene vi oftest hører på kundeservice. Ta gjerne en titt her, og se om ditt spørsmål allerede er besvart før du tar kontakt med kundeservice.

Alltid hos YouWish.no

  • Gratis bytterett
  • Levering direkte
  • 14 dager angrerett

Booking

Booking gjør mottaker enkelt selv inne på YouWish.no/book. Her oppgir du ditt verdibevisnummer, (12 siffer, står på gavekortet/elektronisk verdibevis) og vil da få tilgang til all bookinginformasjon. Deretter kontakter du leverandøren på oppgitt måte og booker en dato for gjennomføring. Booking må gjøres innen gyldighetstiden, og så lenge opplevelsen er i sesong.

Gyldighetstiden står på gavekortet/elektronisk verdibevis.

Nei, mottaker booker selv dato ved å gå til YouWish.no/book. Kravet er kun at opplevelsen må bookes innen gyldighetstiden og sesong.

Gyldighetstiden står på gavekortet/elektronisk verdibevis.

De aller fleste opplevelsene gjennomføres hyppig innenfor sin sesong etter angitte datoer. Tilgjengelige datoer får mottaker ved å gå til YouWish.no/book og kontakte leverandøren direkte.

Er du avhengig av å vite om en spesiell dato er ledig før du kjøper? Ta kontakt med kundeservice.

Opplevelsen må bookes innen gyldighetstiden. Er du sent ute? Ta kontakt med kundeservice så hjelper vi deg å booke før det løper ut.

Gyldighetstiden står på gavekortet/elektronisk verdibevis.

Bytte og retur

Ta kontakt med kundeservice så hjelper vi deg. Husk å oppgi ditt verdibevisnummer ved henvendelse.

Bytteretten gjelder innen gyldighetstiden, og så lenge opplevelsen ikke er booket hos leverandøren.

Gyldighetstiden står på gavekortet/elektronisk verdibevis.

Ved det sjeldne tilfelle at vi ikke lenger har et samarbeid med den aktuelle opplevelsen, hjelper vi deg med å bytte til en annen flott opplevelse eller refunderer kjøpet. Kundeservice vil være behjelpelig med å finne en løsning for dette.

Ja, vi har 14 dagers åpent kjøp. Dette forutsetter at verdibeviset ikke er brukt eller booket hos leverandøren. Last ned angrerettsskjema og send inn til oss, eller ta kontakt med kundeservice så hjelper vi deg.

Leverandøren

Vi oppgir ikke navn på våre leverandører. Vi stiller høye krav til våre leverandører og kvaliteten på gjennomføringen. Når du kjøper en YouWish-opplevelse kan du være trygg på at mottaker får en gave som huskes.

Skulle det likevel være noen mangler så ta kontakt med kundeservice, vi ordner alltid opp!

Gå til YouWish.no/book, og oppgi ditt verdibevisnummer (12 siffer, står på gavekortet/elektronisk verdibevis). Her kan du finne ut hvem som er leverandør, sjekke ut adresser og lese mer om din opplevelse.

Gyldighet

Nei, våre gavekort har en gyldighet på 365 dager fra dagen det ble kjøpt, og vi utsetter ikke gyldigheten på gavekortet. Les mer under Gyldighetstid i våre kjøpsvilkår.

Er du seint ute? Ta kontakt med kundeservice så hjelper vi deg å booke.

Nei, våre gavekort har en gyldighet på 365 dager fra dagen det ble kjøpt, og vi utsetter heller ikke gyldigheten på gavekortet mot en kostnad.

Leveranse

Alle kunder får elektronisk verdibevis tilsendt på e-post, innen fem minutter fra kjøp. Verdibeviset er en flott PDF i A4-format som du enkelt kan printe ut og gi i gave. Du kan kostnadsfritt skreddersy ditt verdibevis med en personlig hilsen. Velger du vår eksklusive gaveeske er leveringstiden 2-4 dager med posten.

Alle bestillinger mottatt på hverdager innen kl 12.00 sendes samme dag, bestillinger mottatt etter kl 12.00 sendes påfølgende hverdag og må påberegnes en ekstra dag til levering.

YouWish-esken består av to deler, en eksklusiv eske med booklet og gavekort og et omslag der du kan håndskrive din hilsen for et personlig preg på din gave.

Har du sjekket i søppelposten? Noen ganger hender det at e-poster blir fanget opp av spamfilteret, hvis du ikke har fått e-post fra oss tidligere. Har du sjekket om du har stavet e-postadressen riktig? I tilfelle feilstaving, ta kontakt med kundeservice så kan vi hjelpe deg.

Bestilling

Samle de produkter du ønsker kjøpe ved å klikke på "Legg i handlevogn" på produktsiden. Da legger vi produktet i din handlevogn til høyre på menyen. Når du er klar til å betale klikker du på "Handlevogn" til høyre på menyen og fortsetter deretter til kassen. Der følger du steg for steg og betaler helt til slutt. Når du har betalt så kommer du til kvitteringssiden hvor du har mulighet til å skrive en personlig hilsen.

Du mottar kvittering og verdibevis på mail like etter at kjøpet er gjennomført.

Hos YouWish.no betaler du trygt med kort, faktura eller YouWish-gavekort. Vi bruker betalingsløsninger som oppfyller krav for en sikker kortbetaling på nett.


Har du ikke fått svar på ditt spørsmål?

Ta kontakt med kundeservice så hjelper vi deg

Kontakt kundeservice